• Trg mladosti 6, 3320 Velenje
  • 040 419 842
  • info@racunalniske-resitve.si

NI POMEMBNO KAKŠNI SMO, POMEMBNO JE KAKŠNE NAS DRUGI VIDIJO

Seveda govorim o internetu, predstavitvenih straneh in vsebinah, ki jih ponujamo preko teh strani. Še kako je pomembna kakovost, cena in kvaliteta izdelka oz. storitve, da obdržimo kupca ali gosta, ki ga je pot zanesla k nam. A vendar v virtualnem svetu moramo biti prepoznavni, da nas in našo ponudbo najdejo i pri nas kupijo.

Poglejmo, kako nas vidijo naši bodoči kupci na internetu.

Celoten članek si preberite pod več
1. Raziskava o najbolj obiskanih spletnih straneh v Sloveniji.

Poročilo temelji na telefonski raziskavi (n=609) decembra 2009. Gre za nadaljevanje standardizirane ankete projekta RIS o spletni obiskanosti (1998-2010). Ugotovitve:
  • Mesečni PC uporabniki interneta so ocenjevali obisk 22 spletnih strani, od tega jih ima 16 več kot 30% mesečni doseg.
  • Na prvem mestu je iskalnik Google (85%), sledijo 24ur.com (66%), Najdi.si (62%), YouTube (58%) in Gmail (54%), nato pa Microsoft (združeno MSN, Microsoft in Hotmail - 47%), Wikipedia (46%), Siol.net (45%), Facebook (44%), RTVSLO (42%), Bolha.com (41%), Zurnal24 (36%), TIS (35%) in Avto.net (33%). Ostale strani so pod 30%, na čelu s Hotmail.com (26%).
  • Največji relativno rast v obdobju dveh let (2007-2009) beležijo multimedijska mesta - 24ur.com (rast za 13%), RTVSLO (23%) in predvsem YouTube (57%) - pa tudi Siol (21%) in Wikipedia (43%).
  • Pri družbenih omrežjih izstopa Facebook (44%), medtem ko MySpace (8%) hitro izgublja; presenetljivo skromno obiskanost ima Twitter (5%).
  • Po skoraj 15 letih spremljanja spletne obiskanosti se globalna spletna mesta, ki so v prvih letih interneta v Sloveniji že prevladovala (npr. Yahoo, Altavista), vračajo v nekoliko drugačni obliki in (deloma) v poslovenjenih različicah. Med 10 najbolj obiskanimi stranmi imamo namreč zdaj že več kot polovico globalnih mest. Spisek najbolj obiskanih strani v Sloveniji je tako vse bolj podobnem globalnem spisku mesečnega dosega oziroma obiskanosti Global Web Parent Companies kot ga je za Januar 2010 izmeril NielsenNetratings (http://en-us.nielsen.com)
Vir: Projekt RIS

Anketa je zajela 22 spletni strani, nas pa zanima le, kako bodo naši morebitni kupci našli nas in našo ponudbo. Če se ne promoviramo preko reklamnih oglasov, so nam zanimivi iskalniki. Ko se vprašamo, kako sami iščemo, si že skoraj odgovorimo na zastavljeno vprašanje. Sam na primer iščem z iskalnikom Google in še 85% vprašanih tudi. Najdi.si je naslednji zanimiv za slovensko tržišče, saj 62% vprašanih pogleda tudi tja. Vse ostalo za našo ponudbo ni tako pomembno.

Ni vseeno, kako se naša spletna stran umešča v svetovni splet in kaj pomeni, če smo tam prepoznavni in vidni. Podatki iz grafa v absolutnih številkah niso primerljivi za slovensko tržišče, procentualno pa ne odstopajo mnogo. Pomembno je, da se naša ponudba prikaže med prvimi zadetki prve strani, vse drugo je slabo.