Naše podjetje se ukvarja s postavitvijo komunikacije med ponudbo blaga in storitev, ter njenimi uporabniki/kupci. Za pretok informacij smo izbrali omrežje internet.

INTERNETNA STRAN je mesto na internetu, kjer je predstavljena organizacija njena celovita ponudba oz. prodajni program. Od organiziranosti poslovanja, velikosti podjetja in vrsti dela je odvisno, kako vas je smiselno predstaviti na internetu.

V odvisnosti od teh zahtev vam postavimo internetno stran, preko katere stečejo komunikacije med vašimi obstoječimi in potencialnimi kupci v obe smeri (krogotok).

Internetna stran je razdeljena na več logičnih enot.

Prvi sklop predstavlja:

1. Grafični dizajn (oblikovanje strani)

Skupaj skiciramo osnutek glede na vaše želje. Oblikovalec pripravi delovno verzijo osnutka, ki je osnova za končen izgled strani.
Možno je vključiti razne slikovne in video animacije, glasbeno podlago … vse tako, kot si želite in vam je lepo.



2. Izdelava menijev/gumbov, ki so po večini vsem podjetjem enaki



Drugi sklop predstavlja vašo ponudbo in pogoje trženja.

Najprej je potrebno izdelati kazalo e-kataloga.
Vaše izdelke razvrstimo in vnesemo v računalnik po glavnih skupinah in podskupinah, ki se nato razdelijo na posamezne izdelke.

Primer:



1 – prodajni program Koluti
2 – skupina Gumirani koluti za lesno industrijo
3 – podskupina Podajalniki
4 – kataloška pozicija
5 – e letak (detajl) (primer)
6 - obrazec za vnos zahtevanih podatkov

Izdelek je potrebno predstaviti v kataloški poziciji s sliko in opisom.
Pozicija ima kratko predstavitev (mala slika in osnovni opis) z možnostjo celovite predstavitve z e-letakom na katerem je izdelek predstavljen v celoti s potrebnimi tehničnimi opisi, deklaracijami, skicami, video, avdio zapisi itd.

Pozicijo tvori kratka predstavitev, ki se pokaže v obliki seznama izdelkov z sliko in opisom. Povezava preko kratke predstavitve odpira e-letak, ki je samostojna spletna stran izdelka z lastnim internetnim naslovom.

Primer: e-letak



e-letak je osnova za komunikacijo med kupcem in vašim izdelkom.

Celotno vsebina e-letaka se lahko tudi iztiska.

Ker je izdelek celovito predstavljen se lahko kupec odloči za direktno povpraševanje po tem izdelku.

Preprosto klikne gumb POVPRAŠEVANJE in odpre se mu obrazec za vnos zahtevanih podatkov. Postopek poteka preko registracije s katero se stranka predstavi, da lahko izvaja povpraševanje po izdelkih.



Povpraševanje se zapiše v podatkovno bazo in hkrati prileti odgovorni osebi na mail. Iz obrazca je razvidno kaj povpraševanje zajema, zato lahko hitro in enostavno odgovorite.

Tretji sklop Informacijska točka (e pisarna):

Informacijska točka je namenjena za urejanje vseh vsebin na internetni strani. Razvili smo zajemalne programe, ki omogočajo zelo enostavno uporabo, ki je ključna za vzpostavitev komunikacije.

Vse vsebine, ki so bili zapisane na internetni strani in podatki pridobljeni preko spletnih obrazcev, vključno s povpraševanjem se prikažejo odgovornemu uslužbencu, ki na njih odgovarja po že sedaj uveljavljenih poteh (e pošta, telefon, fax...)

Zapisani podatki iz obrazcev tvorijo seznam strank, ki jih vaši proizvodi zanimajo. Na tak način si gradite podatkovno bazo svojih strank.

Na razpolago so komunikacijski moduli preko katerih uslužbenec posreduje razne informacije posamezni stranki ali skupini strank.

Obvešča jih o vseh novostih, akcijah, popustih, razprodajah, sejmih ... če so se za to pri registraciji odločili.



Ta modul se imenuje E KONTAKTI.

Urejanje vsebin na internetni strani se izvaja preko pripravljenih programov za urejanje.

Vgradimo vam še program za spremljanje obiska na internetni strani.



Za vse programe imamo izdelano dokumentacijo.

Pridobitev gradiva in uvajanje za delo v e pisarni, predstavitev delovanja vseh programov in praktični prikaz vnosov se izvede na lokaciji naročnika. Število delovnih ur je odvisno od prodajnega programa in instaliranih modulov. V tem času se seznanimo z internimi komunikacijami podjetja, ter na osnovi teh spoznanj pripravimo protokol za vnos vsebin.

Četrti sklop Optimizacija

Internetna stran je že v osnovi narejena tako, da je vsebinsko dostopna brskalnikom. Optimizacija pomeni razširitev pojmov preko katerih brskalniki samodejno poiščejo posamezne vsebine na vaši strani. Tako lahko kupec poišče pot do vas preko posameznega izdelka, skupine izdelkov itd.

Na vašo željo lahko naše podjetje vnaša vse spremembe, ki se bodo spremenile v vaši ponudbi.

Kontaktiraje nas bezlaj@gmail.com in se dogovorite za informativen sestanek :)

lep pozdrav

Nekaj naših referenc