e KOMUNIKATOR

e KOMUNIKATOR spletna aplikacija
 
1. UVOD
 
Pri poslovanju v 21. stoletju je pomembno, da imamo podatke o našem poslovanju zbrane v vsakem trenutku. Svoje poslovne procese moramo čim bolj avtomatizirati in jih voditi v primerni programski opremi. Za uspešno poslovanje v današnjem kriznem času je potrebno ustvariti nove prodajne kanale preko katerih bomo pridobili nove kupce. Obenem pa ne smemo pozabiti na svoje obstoječe s katerimi moramo redno ostati v stiku. To pa lahko izvedemo tako, da imamo zbrane podatke o svojih strankah v programski opremi, ki omogoča pošiljanje. E-komunikator je spletna aplikacija, ki nam vse to omogoča. Z e-komunikatorjem vzpostavimo nove informacijsko prodajne poti preko svetovnega spleta. 
 
e komunikator
 
2 Ustvarite si svojo e mail bazo strank
 
Kot smo že v uvodu povedali si moramo za uspešno poslovanje ustvariti svojo bazo strank. Da le to lahko začnemo graditi je predpogoj, da imamo svojo ponudbo dobro predstavljeno na spletni strani. Naša ponudba mora biti dobro optimizirana za svetovne iskalnike. Katero bojo uporabniki iskalnikov našli na prvi strani. Ko enkrat obiskovalec prispe na vaše spletno mesto, mu morate ponuditi tiste informacije, ki jih je iskal in ga zanimajo. Da bi lažje vzdrževali stike z obiskovalci, je potrebno pridobiti nekaj podatkov o obiskovalcu, ki si take komunikacije želi. Osnova za tovrstno komunikacijo je elektronski naslov. Omogočiti moramo, da obiskovalec vpiše svoj elektronski naslov v bazo vaših obstoječih strank ali katerekoli druge podatke, ki jih želimo zbirati. Pomembno je, da obiskovalec točno ve, zakaj bo vpisal svoj elektronski naslov in kakšne informacije bo prejemal. 
 
Svoj elektronski naslov lahko vpiše skozi različne načine, kot so npr. nagradne igre, povpraševanja, mikavne ponudbe ipd. Zelo učinkovita metoda je tudi pojavno okno, imenovano popup. Vpisane informacije se avtomatično prenesejo v e- komunikator. Ta nam omogoča, da kasneje vse svoje stranke obveščamo o svoji ponudbi, novicah in ugodnosti preko elektronske pošte.
 
Na ta način smo v rednem stiku s svojimi strankami. Skozi anketna vprašanje izvemo več o njihovih navadah. Z njimi lahko vzpostavimo tudi interaktivno osebno komunikacijo.
E-komunikator omogoča, razvrščanje kontaktov v različne skupine, odvisno od vašega prodajnega programa oz. želja vaših strank.  
 
e komunikator
 
S takšnim pristopom lahko bistveno bolje predstavimo izdelek in ga približamo kupcu, saj točno vemo, da ga ta zanima.
 
Kasneje lahko pošiljamo različna elektronska sporočila različnim skupinam naših strank.
Seveda ni nujno, da je internet edini način pridobivanja kontaktov vaših potencialnih strank. Odličen način pridobivanja je tudi fizični letak. Za tako pridobljene kontakte naša spletna aplikacija e-komunikator omogoča ročni vnos podatkov.
 
Pričnite graditi svojo bazo strank in bodite redno v kontaktu z njimi. Premišljena in redna komunikacija vam bo omogočila vračanje starih kupcev in prihod novih, saj jim bodo vaši izdelki poslati prepoznavni.
 
3 Prodajni kanali
 
Svojo bazo strank gradimo na osnovi zbiranja informacij preko prodajnih kanalov. Le-ti so vsa mesta, kjer je omogočena komunikacijo med stranko in vašo ponudbo. Poznamo več vrst prodajnih kanalov od spletnih do fizičnih.
 
e komunikator
 
3.1 Pojavno okno – POPUP 
 
Pojavno okno je zelo učinkovitih način pridobivanja kontaktov. Z njim ciljamo na točno specifično ciljno skupino ljudi, ki pridejo na našo spletno mesto in iščejo našo ponudbo. Ko obiskovalec prispe na spletno stran se mu pojavi pojavno okno v katerega obiskovalec vnese potrebne podatke. Seveda mora biti to okno izdelano tako, da obiskovalca pritegne in ne odvrne. To storimo tako, da zelo na kratko povemo zakaj naj se vpiše in kaj bo s tem pridobil.
 
obrazec pop up
 
3.2 Povpraševanje 
 
Zagotovo je dobro, da zbiramo informacije o potencialnih strankah, ki so kadarkoli stopili v kontakt z nami in oddali povpraševanje oz. naročilo. Za tiste stranke, ki so se zanimale za našo ponudbo v tolikšni meri, da so oddale povpraševanje, obstaja večja možnost, da se bodo k nam še vrnile. Iz tega razloga je tudi povpraševanje odličen prodajni kanal.  
 
obrazec za povpraševanje
 
3.3 Fizične stranke so prav tako pomembne
 
Ne glede na to, da so prodajni kanali namenjeni predvsem obiskovalcem spletnega mesta, je prav tako priporočljivo, da zbiramo podatke fizičnih obiskovalcev naše trgovine. To storimo z fizičnimi prijavnimi obrazci, različnimi nagradnimi igrami itd. E-komunikator omogoča ročni vnos podatkov. To je tudi edina slabost fizičnih obrazcev, ker jih moramo za razliko od spletnih obrazcev ročno vnest v e-komunikator.
 
e komunikator

Nekaj naših referenc